Page 12 - KTSO 2024 FR
P. 12

Kırıkkale
                     Ticaret ve Sanayi Odası



                   TEMEL DEĞERLER



















        KALİTE POLİTİKASI                                 ÜYE İLİŞKİLERİ POLİTİKASI
        Ülkemizin yetişmiş insan gücü potansiyeline       Kırıkkale Ticaret ve Sanayi Odası, üye olmadan
        sahip üyelerimiz ve personelimizle,               Oda olmaz ilkesinden hareketle;
        8Üye/Paydaş beklenti ve ihtiyaçlarını tespit      8  Üyelerimizin bize ilettikleri ihtiyaçları
        edip, hizmet standartlarında sürekli iyileşme     doğrultusunda eğitim planı hazırlamak,
        göstererek kurum çalışanları dahil üyelere        8 Üyelerimize tarafsız ve eşit mesafede hizmet
        kaliteli ve memnun edici hizmet sunmak.           sunmak,
        8Kalite Yönetim Sistemimizi ISO 9001:2015         8  Başarılı üyelerimizin başarı hikâyelerini
        KYS şartlarına uygun olarak yürütmek ve           paylaşarak diğer üyelere örnek olmasını
        etkinliğini sürekli iyileştirmek,                 sağlamak,
        8Kalite ve Akreditasyon sistemini kurum           8 Üyelerimize yaptıkları iş kolunda ilimiz için
        kültürü ile özleştirerek sistemi canlı tutmak     katma değer yaratacak her türlü ihtiyaçlarına
        8Ulusal ve Uluslararası arenada il ve oda olarak   danışmanlık, teknik hizmet vs. sunmak.
        tanınırlığa ulaşmak için çalışmalar yapmak,       8 İş geliştirme ve dış ticaret konularında üye
                                                          iş yerlerinin performansın gelişmesine destek
        BİLGİ ve İLETİŞİM                                 olmak (Projelere dahil etmek yada yaptıkları
                                                          projelere destek olmak),
        TEKNOLOJİLERİ POLİTİKASI
                                                          8 Birlikte yönetim anlayışı ile üye öneri, şikâyet
        Bilgi güvenliği ve teknoloji alanında Odamız
                                                          ve beklentilerini dikkate almak,
        hizmet ve faaliyetlerinin iyileştirilmesine yardımcı
                                                          8 Üyelerin talep, şikâyet ve önerilerini; iyileştirme
        olabilecek gelişmeleri düzenli olarak takip etmek,
                                                          fırsatı olarak ele almak ve bunları hızlı, etkin,
        bilginin gizliliği, bütünlüğü ve erişilebilirliği
                                                          objektif, adil ve gizlilikle değerlendirmek,
        konularında tedbirler almak, kolaylık sağlayacak
                                                          8 IS0 10002 MMY Şikâyetleri Ele Alma Kılavuzu
        yenilikleri odamız hizmetlerine ekleyerek üyeler-
        imize ve paydaşlarımıza güvenli ve hızlı bir      ile şikâyetlerin çözümünde herhangi bir maddi
                                                          beklenti ve bedel talebinde bulunmamak,
        şekilde hizmet sunabilmek
                                                          8 Öncelikle şikâyet ve öneride bulunan üyenin

















         12        1.1 YÖNETİM ODA / BORSA MEVZUATI
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17