Page 12 - KTSO 2024 FR
P. 12
Kırıkkale
Ticaret ve Sanayi Odası
TEMEL DEĞERLER
KALİTE POLİTİKASI ÜYE İLİŞKİLERİ POLİTİKASI
Ülkemizin yetişmiş insan gücü potansiyeline Kırıkkale Ticaret ve Sanayi Odası, üye olmadan
sahip üyelerimiz ve personelimizle, Oda olmaz ilkesinden hareketle;
8Üye/Paydaş beklenti ve ihtiyaçlarını tespit 8 Üyelerimizin bize ilettikleri ihtiyaçları
edip, hizmet standartlarında sürekli iyileşme doğrultusunda eğitim planı hazırlamak,
göstererek kurum çalışanları dahil üyelere 8 Üyelerimize tarafsız ve eşit mesafede hizmet
kaliteli ve memnun edici hizmet sunmak. sunmak,
8Kalite Yönetim Sistemimizi ISO 9001:2015 8 Başarılı üyelerimizin başarı hikâyelerini
KYS şartlarına uygun olarak yürütmek ve paylaşarak diğer üyelere örnek olmasını
etkinliğini sürekli iyileştirmek, sağlamak,
8Kalite ve Akreditasyon sistemini kurum 8 Üyelerimize yaptıkları iş kolunda ilimiz için
kültürü ile özleştirerek sistemi canlı tutmak katma değer yaratacak her türlü ihtiyaçlarına
8Ulusal ve Uluslararası arenada il ve oda olarak danışmanlık, teknik hizmet vs. sunmak.
tanınırlığa ulaşmak için çalışmalar yapmak, 8 İş geliştirme ve dış ticaret konularında üye
iş yerlerinin performansın gelişmesine destek
BİLGİ ve İLETİŞİM olmak (Projelere dahil etmek yada yaptıkları
projelere destek olmak),
TEKNOLOJİLERİ POLİTİKASI
8 Birlikte yönetim anlayışı ile üye öneri, şikâyet
Bilgi güvenliği ve teknoloji alanında Odamız
ve beklentilerini dikkate almak,
hizmet ve faaliyetlerinin iyileştirilmesine yardımcı
8 Üyelerin talep, şikâyet ve önerilerini; iyileştirme
olabilecek gelişmeleri düzenli olarak takip etmek,
fırsatı olarak ele almak ve bunları hızlı, etkin,
bilginin gizliliği, bütünlüğü ve erişilebilirliği
objektif, adil ve gizlilikle değerlendirmek,
konularında tedbirler almak, kolaylık sağlayacak
8 IS0 10002 MMY Şikâyetleri Ele Alma Kılavuzu
yenilikleri odamız hizmetlerine ekleyerek üyeler-
imize ve paydaşlarımıza güvenli ve hızlı bir ile şikâyetlerin çözümünde herhangi bir maddi
beklenti ve bedel talebinde bulunmamak,
şekilde hizmet sunabilmek
8 Öncelikle şikâyet ve öneride bulunan üyenin
12 1.1 YÖNETİM ODA / BORSA MEVZUATI