Page 33 - KTSO 2024 FR
P. 33
2024 Yılı Faaliyet Raporu
Türk Loydu Denetçisi Ekip Lideri Engin Deniz ve Uz- bulunamadı. Üye ilişkileri ve şikayetleri ele alma
man Hüseyin Obuz’dan oluşan denetim ekibi bir proseslerinin incelendiği ISO 10002-2018 Müşteri
gün boyunca Kırıkkale Ticaret ve Sanayi Odası’nın Memnuniyeti Sisteminde uygulanmasında da hiçbir
ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi ve ISO eksikliğe rastlanmadığını belirten TSO Genel Sekreteri
10002:2014 Müşteri Memnuniyet Yönetimi Sistemi Ahmet Şerbetçioğlu, 2019 yılı içerisinde üye ilişkileri
uygunluğunu denetledi. Denetimde, odanın yönetim ve hizmet kalitesinin artırılması için çalışmaların
süreçlerinden başlanarak, tüm birimleri ve kurumsal süreceğini söyledi. Denetimi başarıyla geçtikleri için
altyapısı tetkik edildi. Major hiçbir kusur ve hatanın gururlu olduklarını ifade eden TSO Yönetim Kurulu
bulunmadığı denetimlerde 2017 yılında almaya hak Başkanı Ahmet Varlı, "Oda olarak Kırıkkale’ye değer
kazandığı kalite belgelerinin güncelliğini koruyan katmaya, bu değeri oluştururken de kaliteli hizmet
Kırıkkale TSO denetimi başarıyla tamamladı. vermeye ve üye memnuniyetini arttırmaya önem
veriyoruz. Odamızda Türk Loydu Kalite Standardı
Denetlemede ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi sisteminin kurulmasında ve uygulanmasında emeği
gereği tüm prosesler incelendi ve hiçbir uygunsuzluk geçen çalışanlarımıza teşekkür ediyorum.” dedi.
1.8 KALİTE YÖNETİM 33