Page 33 - KTSO 2024 FR
P. 33

2024 Yılı Faaliyet Raporu










































                  Türk Loydu Denetçisi Ekip Lideri Engin Deniz ve Uz-  bulunamadı. Üye ilişkileri ve  şikayetleri ele alma
                  man Hüseyin Obuz’dan oluşan denetim ekibi bir     proseslerinin incelendiği ISO 10002-2018 Müşteri
                  gün boyunca Kırıkkale Ticaret ve Sanayi Odası’nın   Memnuniyeti Sisteminde uygulanmasında da hiçbir
                  ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi ve ISO       eksikliğe rastlanmadığını belirten TSO Genel Sekreteri
                  10002:2014 Müşteri Memnuniyet Yönetimi Sistemi    Ahmet Şerbetçioğlu, 2019 yılı içerisinde üye ilişkileri
                  uygunluğunu denetledi. Denetimde, odanın yönetim   ve hizmet kalitesinin artırılması için çalışmaların
                  süreçlerinden başlanarak, tüm birimleri ve kurumsal   süreceğini söyledi. Denetimi başarıyla geçtikleri için
                  altyapısı tetkik edildi. Major hiçbir kusur ve hatanın   gururlu olduklarını ifade eden TSO Yönetim Kurulu
                  bulunmadığı denetimlerde 2017 yılında almaya hak   Başkanı Ahmet Varlı, "Oda olarak Kırıkkale’ye değer
                  kazandığı kalite belgelerinin güncelliğini koruyan   katmaya, bu değeri oluştururken de kaliteli hizmet
                  Kırıkkale TSO denetimi başarıyla tamamladı.       vermeye ve üye memnuniyetini arttırmaya önem
                                                                    veriyoruz. Odamızda Türk Loydu Kalite Standardı
                  Denetlemede ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi   sisteminin kurulmasında ve uygulanmasında emeği
                  gereği tüm prosesler incelendi ve hiçbir uygunsuzluk   geçen çalışanlarımıza teşekkür ediyorum.” dedi.

























                                                                   1.8 KALİTE YÖNETİM                         33
   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38