Page 39 - KTSO Vizyon'19
P. 39
Odamız, Türk Loydu Belgelendirme kusur ve hatanın bulunmadığı dene- rastlanmadığını belirten odamız Genel
Merkezi tarafından gerçekleştirilen timlerde 2017 yılında almaya hak Sekreteri Ahmet Şerbetçioğlu, 2020
Kalite Yönetimi Sistemi ve Müşteri kazandığı kalite belgelerinin güncelliğini yılı içerisinde üye ilişkileri ve hizmet
Memnuniyet Yönetimi Sistemi dene- koruyan Kırıkkale TSO denetimi kalitesinin artırılması için çalışmaların
timlerini başarıyla tamamladı. başarıyla atlattı. süreceğini söyledi. Denetimin sorunsuz
ve başarılı geçtiği için gururlu
Türk Loydu Baş Denetçisi Ekip Lideri Denetlemede ıSO 9001: 2015 Akred- olduklarını ifade eden Şerbetçioğlu,
Engin Deniz ve Denetçi Aykut Ak- itasyon Sistemi gereği tüm prosesler "Oda olarak Kırıkkale’ye değer kat-
man’dan oluşan denetim ekibi bir incelendi ve hiçbir uygunsuzluk maya, bu değeri oluştururken de
gün boyunca Kırıkkale Ticaret ve bulunamadı. Kurum kalitesinin kaliteli hizmet vermeye ve üye mem-
Sanayi Odası’nın ıSO 9001:2015 Kalite artırılması adına yapılan tavsiyelerde nuniyetini arttırmaya önem veriyoruz.
Yönetim Sistemi ve ıSO 10002:2014 2019 yılında bazı uygulamalarda re- Odamızda Türk Loydu Kalite Standardı
Müşteri Memnuniyet Yönetimi Sistemi vizeler yapılması uygun görüldü. Üye sisteminin kurulmasında ve
uygunluğunu denetledi. Denetimde, ilişkileri ve şikâyetleri ele alma pros- uygulanmasında emeği geçen
odanın yönetim süreçlerinden eslerinin incelendiği ıSO 10002-2014 çalışanlarımıza teşekkür ediyorum.”
başlanarak, tüm birimleri ve kurumsal Müşteri Memnuniyeti Sisteminde dedi.
altyapısı tetkik edildi. Major hiçbir uygulanmasında da hiçbir eksikliğe
37